poniedziałek, 28 lipca 2014

Mój dzień


                                                                       Siemanko!
Tak wiem że miały być zdjęcia ale chciałem napisać coś bo w tej chwili się ogarniam. Przejdźmy to rzeczy. Chciałem wam opisać swój zwykły dzień. Wstaje o dziewiątej lub dziesiątej. Gram na skrzypcach piętnaście minut. Jem śniadanie o pierwszej. Akurat jeszcze nic nie zjadłem ale chcę się przestawić na normalną porę jedzenia. Sprawdzam ile was wczoraj oglądało gram w epokę lodowcową. Teraz jest tak trudny poziom że nie mogę przejść więc gram settlersy część piątą albo szóstą. Co do patrzenia na licznik. Nie dziwę się że mniej osób ogląda. Była przerwa i osoby które oglądały mojego bloga nie wiedzą że znowu piszę. Dobra wytłumaczone jedziemy dalej. Czytam książkę. Uczę się dodawania ułamków. Idę do kumpla. Na dwie trzy godziny. Tam gramy na xboks 360 w minecrafta. Wracam oglądam rodzinę zastępczą. Mówię wam przez dziesięć minut można zasnąć. Bo tak zanudza! Myję zęby. Myję się. Ale prawię zawszę mi się nie chcę. I to robię na co dzień.






 Jeśli wy też codziennie robicie podobne czynności napiszcie w komentarzach:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz