niedziela, 27 lipca 2014

Zmiany

Od teraz postaram się wklejać dwie notki dziennie jeśli nie więcej. Jutro sesja zdjęciowa.
Już się nie mogę doczekać. Wiem że post ma tytuł zmiany ale chcę wam po opowiadać o różnych rzeczach które się działy w czasie przerwy. Zaczynajmy. zacznijmy od wakacji w Chorwacji.
Pojechałem tam z rodziną jechaliśmy dwadzieścia jeden godzin. W tej chwili nie mam zdjęć ale później wkleję jeśli będzie taka potrzeba. w Chorwacji jedna z niższych temperatur to 28 stopni. 
Na plaży zamiast piasku są kamienie. Żeby nogi się nie przetarły trzeba było kupić specjalne buty. Nie wiem co jeszcze napisać. Już wiem gdy mój kolega jechał też do Chorwacji to tata go spytał czy chcę wziąć łopatkę i wiaderko. Ja też przy tym byłem. I było śmiesznie.
           


                                                            Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz